Biarlah Saya Dan Keluarga Tanggung Malu

Posted by Semua Berita Ada Disini


Info Menarik & Cerita Menarik

Biarlah Saya Dan Keluarga Tanggung Malu


Menerusi laporan mStar Online hari ini, Zatul atau nama sebenarnya Noor Nazatul Farahin, 25, mengakui terkejut dengan kenyataan berkenaan namun  dia enggan mengulas panjang mengenai perkara tersebut dan reda sekiranya keputusan berpihak kepada bekas teman lelakinya itu.
zatul
“Biar Allah sahaja yang tentukan. Saya tak tahu nak cakap apa lagi dah dan saya tidak mahu lagi komen berhubung perkara ini. Cukuplah saya dan keluarga mendapat malu. Beri saya ruang untuk meneruskan kehidupan saya,” katanya.
Selain itu, Zatul juga berharap selepas ini tiada lagi mana-mana pihak media menghubunginya bagi mengulas isu tersebut.
“Saya tidak mahu media telefon saya untuk bertanyakan kes (rogol) ini. Cukuplah dengan apa yang saya lalui kerana macam mana pun ia dilihat seperti tiada jalan penyelesaian. Apabila terjadinya perkara seumpama ini, yang buruknya tetap perempuan. Di dunia mungkin dia terlepas. Jadi, biarlah,” ujarnya.


Related Post



Posting Komentar